Lidé padají z hor, protože tam nemají co dělat. To proto tam chodí, to proto tam umírají...

Pískomil

23. července 2009 v 22:14 | Košťa
Ve čtvrtek 23.7.2009 jsem se rozhodl, že bych rád pokořil jednu oblast do spolku Pískomilů. Tou oblastí byl nečekaně Křížák. Více o tomto spolku se lze dočíst zde.

V 9:30 ráno jsem nabral Míru a vyrazili jsme směr Ádr. U první skalky jsme stáli zhruba v 10:30. Byla to Matematická rozcvička, kterou jsem lezl už mockrát. Tentokrát jsem se v ní trošku vycukal, ale nakonec v pohodě dolezl. Takže prvních 10 bodů na kontě. Dále následoval Kocour a jeho hranka se kterou jsme si nebrali vůbec žádné servítky a za necelých 20minut už jsme stáli pod Tvrzí. Tam na nás čekali Kouzelné brýle, které jsme přeběhli taky vcelku rychle. Pokračovali jsme tedy na Dvojče na cestu Rodinný komplex. Až nečekaně Míra vůbec nenadával a nahoře byl docela rychle až mě překvapil. Ve stejném duchu i rychlosti jsme zdolali cesty Markovinky na Třetí a Cestu K.H. Máchy na První. Dále jsme měli v plánu Křížového krále a jeho jižní hranu. Tady přišli první menší potíže, když jsem se nemohl srovnat po prvním kruhem. Nakonec jsem ho cvaknul i když jsem tam byl děsně zkroucenej. Cestu jsme pak opět oba v pohodě dobojovali. Zamířili jsme tedy ke Kruhové kde na nás čekala Ročenka. Míra už trochu prskal, ale dal ji s odsednutim u kruhu relativně v pohodě. Nic nám tedy nebránilo v tom vydat se na Pevnost a její cestu Černobyl. Tady jsme se poprvé docela zdrželi, protože Míra nemohl odlézt od kruhu. Prý unavou. Říkal jsem si, že je to v pytli, čeká nás ještě pěknejch pár cest a on už je hotovej. Nakonec se od kruhu přecijen odlepil a tak jsme si mohli na vrcholu opět podat ruce. Od Pevnosti jsme seběhli o pár metrů níže k Vyhlídkové placce. Po asi 15min restu jsem se pustil do cesty Šach mat. Míroj pauza moc nepomohla takže to poctivě odseděl odzdola až nahoru, celých těch asi 7 metrů. Pobyt na placce jsem si ještě zpříjemnil tím, že jsem si do údolí shodil lezečku. Tu jsem naštěstí v pohodě našel, jinak by to byl můj konec. Vydali jsme se tedy dál na Patest a cestu Černá deska. Už ani já jsem nebyl úplně v pohodě a tak jsem si docela dobrovolně poprvé sednul, hned u prvního kroužku. Míru asi nabudila tato rajbasová cesta tak, že ani nemrmlal a s pár odsednutíma ji přelezl. Hned vedle se nám nabízela cesta Horolezecká sedmička, která vede na vež Na Šancích. U prvního kruhu jsem trochu váhal, nicméně jsem to pořešil a cestu v klidu dobojoval. Míra s ní bojoval jako lev a s pár odsednutíma ji vylezl, opět překvapivě bez keců. V tuto chvíli jsem věděl, že máme vyhráno. Náš stav byl 96 bodů a chybělo nám tedy opravdu málo. Popošli jsme tedy o kousek vedle na Mušketýra kde jsme potkali Cyrila s Janou. Chtěl jsem lézt cestu Bílé erby. Cyril mi říkal, že z ní před chvílí vycouval. Nad kruhem bylo prý vosí hnízdo do čehož se mi moc nechtělo. Vybrali jsme tedy cestu Šedá eminence, tu jsem ještě nelezel. Vypadala, ale moc hezky tak jsem do ní nalezl a za pár okamžiků už jsme stáli s Mírou na vrcholu a třásli si pravicí. Bylo něco málo po půl čtvrté a my to dokázali. Společně s Cyrilem a Jančou jsme se vydali k jezírku, které bylo dnes opravdu zasloužené. Po osvěžující koupačce jsme se už celý unavení vydali domů.

Přehled cest s obtížnostma a body je k nahlédnutí níže.

VěžCestaKlasifikaceBody
Na šancíchHorolezecká sedmičkaVIIc9
MušketýrŠedá eminenceVIIa7

103

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.